Friday, May 13, 2011

sepanjang.cuti.semester

hello pembaca...lao sudi bace,sila bace..lao x sila lah gerak yew..hahaha...(kasar bergurao)
hmmm...cuti2 semester neh aku xtao ape nx buat..otak jadik tepu jap...
kawan2 pon ntah mane menghilang..ade la 4 5 orang..yang len ntah mane ilang..
so,di sebabkan kebosanan yang terlampao aku ade la wat 2 3 aktiviti sepanjang kat uma neh...huhu...
first yang memang aku xkan tinggal neh haa....ohsem beb...

men bowling neh memang kegemaran aku...ahaha...
tapi tu la,da lame xpegang bola..sekali pegang arghhh!!saket lengan...
bola pon da lame xkit..hbs berabok + calar balar...
camne nx maen untok wakil UiTM neh??hahaha....(angan dan sedar)
tp xpe laa...ade rezeki dapat la kot...


aktiviti kedua..hehehe,xlen dan xbukan shoot gambao orang kawen...
cuti neh satu job jek sempat beb...laen xsompek..banyak hal...hehehe...
neh ha,orang yang kawen tuh...lecturer sendiri beb..eheheh...ohsem lagi...
madam suraya wif her husband...

hmmm...aku rase neh jek la kot stkt neh yang aku buat...
yang laen2 tuh biasa jek la...xde ape pon...huhuhu...
tapi tuh la,aku harap aktiviti yang terakhir dapat aku buat...
hehehe...ape lagi lao bukan hang out bersama yang tersayang....hehehe...
xsabar rasenye beb..hehehe...
k la,lao ade mase t aku stoli2 lagi k...adiosa...

No comments:

Post a Comment