Monday, May 9, 2011

k.e.k.e.c.e.w.a.a.n

hmm....dunia dunia...kenapa la bende neh saloo jadik kat aku..
sumpah malam neh aku terasa sangat dengan kata kata dia...
even dia xcakap tapi dia ade tulis kat blog dia..tapi kenape dia hide kan??
SHOW OFF laa!!!!!!!!!!!!bia suma orang tao...
hmm...aku sedar aku bukan seseorang yang berharta..xmampoo nak senangkan dia...
arini baru aku sedar yang selama neh aku bukan LELAKI IDAMAN dia...ciri2 yang dia cakap cket pon xde...
sangat menghampehkan rupanye aku neh...buat semak hidop dia jek kan...
arini aku da buat keputusan,even aku SAYANG dia tapi sekarang ni aku rela lepaskan dia pergi...
aku yakin kat luar sane ada ramai lagi yang lebih baek n sempurna daripada aku...
aku ni sape jek la...rupa da la xde,HARTA??hmmm haram...habuk pon tarak...
patot nye dari awal kan aku kene sedar semua bende neh...but now its too late..
nak xnak terpaksa la KECEWA sekarang...

hmmm...untuk si dia,saye doakan yang terbaek untuk awak...segala jawapan terserah pade awak...
saye doakan yang terbaek untuk final awak neh...even saye cedey dgn kate kate awak,saye tetap doakan yang terbaek untuk hidop awak..buat la yang terbaek..itu harapan keluarga awak pade awak..

sekian,terima kaseh...
ahahaha...da cam surat la plak..neh saje jek nak wat jiwa neh tenang cket..hahaha..
dats ol for today...nak g tenang kan jiwa...
oh ROKOK,where are you??huhuhu...

No comments:

Post a Comment